6721 Szeged, Osztrovszky utca 13.
+36 70/623 3559
info@instantirodahaz.hu

Irodabérlés lépésről lépésre

Irodabérlés lépésről lépésre

Nagy örömünkre egyre többen érdeklődtök, hogyan is zajlik nálunk az irodabérlés, ezért a legfontosabb dolgokat most összeszedtük egy helyen.

Hogyan lehet irodát/tárgyalót foglalni az irodaházban?

Az iroda bérlési szándékot e-mailen, telefonon vagy a honlapon található online foglalási rendszerben történő foglalással tudjátok felénk jelezni.

Az online foglalási rendszer mindig az aktuális foglaltságot mutatja, így amennyiben ott foglaltok, a foglalásotok végleges. E-mailes vagy telefonos megkeresés esetén először ellenőrizzük a foglaltsági adatokat, majd elérhető időpont esetén visszajelzünk számotokra, első bérlés esetén megküldve az Általános Szerződési Feltételeket és a Házirendet átolvasásra.

A helyszínen egy 1 oldalas bérleti szerződést kell aláírni, melyen szerepel a számlázási név, a bérlet időtartama és hogy tudomásul vettétek az ÁSZF-et és a Házirendünket.

Bérlés előtt az irodák 15 perccel korábban elfoglalhatóak, elhagyni őket pedig legkésőbb a lefoglalt dátumot követő 15 percig lehet. Természetesen ha elhúzódik a megbeszélés és szeretnétek tovább maradni ez is megoldható és a bérlés végén hozzáadjuk a plusz időtartamot a bérleti díjhoz. Természetesen erre csak akkor van lehetőség ha nincs utánatok következő foglalás az adott irodára. Erről a recepción az iroda elfoglalása előtt tudunk információt adni.

A minimum foglalási idő egy óra, de az egyéni irodákban és a kisebb tárgyalókban lehetőség van az 1 óra eltelte után 30 perces intervallum foglalására is, vagyis 90 perces vagy 150 perces időtartamú bérlésre.

Bérlőinknek a foglaláskor megadott teljes időtartamot számlázzuk, abban az esetben is, ha a megbeszélés a foglaltnál hamarabb véget ér. 

A foglalási szándékot a kívánt időpont előtt legalább 1 nappal jelezzétek (de természetesen lehet jóval hamarabb is), és a már lefoglalt iroda kötelezettségek nélküli lemondására is a foglalt időpont előtt 24 órával van lehetőségetek.

Az 5 egyéni irodánk esetében szimpátia alapján lehetőségetek van választani, erre vonatkozó szándékot e-mailen vagy a foglalási rendszer megjegyzés rovatában jelezzétek. Foglaltságtól függően megpróbálunk ezen kéréseknek mindig eleget tenni!

Mit tartalmaz pontosan a bérleti díj?

Az óradíjak tartalmazzák a bérleti díjat, a takarítást és rezsiköltséget, internethasználatot, irodánként eltérő audiovizuális eszközök használatát, konyha használatot és a helyszíni asszisztenciát. Emellett kiegészítő szolgáltatásként (felár ellenében) nyomtatási, fénymásolási és szkennelési lehetőség van a recepción, kérésre pedig ásványvizet és kávét készítünk be az irodákba.

Az irodáink bérlés előtt természetesen megtekinthetőek, de kérjük ezt minden esetben előzetesen jelezzétek az aktuális foglaltság miatt!


Amennyiben további kérdésetek merült fel a bérléssel kapcsolatban nyugodtan keressetek minket elérhetőségeink egyikén!

Instant Irodaház Szeged
info@instantirodahaz.hu

 

Kedves Látogató!

Tájékoztatjuk, hogy a honlap a működéshez szükséges (technikai), és honlapelemzésre szolgáló (opcionális) sütiket is alkalmaz. Kérjük erősítse meg, hogy elfogadja az opcionális sütiket. A nyomon követés elutasítása esetén folytathatja honlapunk böngészését harmadik fél általi sütik használata nélkül.